آوا جـــونـــيآوا جـــونـــي، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

... سـِكـانـس هـايِ تـلـخ و شـيريـنِ زنـدگـيِ خـصـوصـيِ مــا ...

دَرهَـــــــم بَرهــــــَـــم

1393/3/5 5:43
نویسنده :
1,441 بازدید
اشتراک گذاری
خدا اجازه ؟؟؟؟؟

میشه برگمو بدم ؟؟؟من دیگه بریدم!! گاهی دلم می گیرد از آدم هایی که در پس نگاه سردشان با لبخندی گرم فریبت می دهند دلم میگیرد از خورشیدی که گرم نمی کند ......و نوری که تاریکی می دهد ازکلماتی که چون شیرینی افسانه ها فریبت می دهند دلم می گیرد از سردی چندش آور دستی که دستت را می فشارد و نگاهی که به توست و هیچ وقت تو را نمی بیند كوچه ها را بلد شدم.. خیابانها را..رنگها را.. جدول ضرب را..و دیگر در هیچ راهی گم نمیشوم،اما...هنوز میان آدمها گم میشوم.... مــــــــــــــــــــن آدمهــــــــــــــــا را بلــــــــــــــــــد نیســـــــــــــــــــــتم...



برای دسترسی به این مطلب و نظرات آن، کلمه عبور اختصاصی را وارد کنید