آوا جـــونـــيآوا جـــونـــي، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

... سـِكـانـس هـايِ تـلـخ و شـيريـنِ زنـدگـيِ خـصـوصـيِ مــا ...

آرزوي مرگ...

1392/7/25 4:51
نویسنده :
409 بازدید
اشتراک گذاری
بعضی وقتها دوست دارم وقتی بغضم ميگيره، خدا بياد پايين و اشكامو پاك كنه
 دستمو بگيره و بگه:
 آدما اذيتت ميكنن؟؟!!
 بيا بريم.... آوا، تنها دليل امتداد نفس هام تويي، به خاطر تو دارم طاقت ميارم وگرنه كم آوردم........................................................................................................
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان سام
25 مهر 92 5:49
خدا این فرشته کوچولو رو سالیان سال واستون نگه داره و همیشه سلامت و شاد باشید در کنار هم

پاسخ
مرسي عزيزم، انشالله
بهاره مامان الینا
25 مهر 92 9:27
عزیزم ماشاءالله به این دختر چیگر که خیلی خیلی نازه واقعاً دل میبره خدا حفظش کنه این هم بوس ها هم این دختر جیگر راستی می تونم بپرسم شما از همسرتون جدا شدید ؟

پاسخ
مرسي از لطفت خانومي، نه جداً نشدم گلم😘
مامان آوا
25 مهر 92 10:40
خصوصی

پاسخ
🌹🌹🌹🌹🌹
مامان آوا
25 مهر 92 16:12
وایییییییییییییییییییییی ببخش تیک دار نکردم معذزت میخوام

پاسخ
نگران نباش پاك كردم خواهر🌸🌸🌸🌸🌸
مامان آوا
25 مهر 92 16:24
شرمنده ام

پاسخ
دشمنت😘
مامان آوا
27 مهر 92 9:55
قربونت برم سلام خانوم خوب وگلم بزرگ من گل خوشبوی عالم خوب من.هزار سلام باورت میشه همیشه میام بهت سر میزنم دیشب هم اومده بودم دیدم که قالب رو تغییر داده بودی کلی ذوق کردم وخوشحال شدم ولی آوایی نزاشت که کامنت بزارم الهی قربون دلت بشم خوب ومهربونم آوایی چطوره؟خوبه؟خوب غذا میخوره یانه؟ عکس جدید از آوا جونم که نزاشتی؟ اتفاقا وقتی آپ باشی توی نی نی گپ میزنم گفتگو ولی اتصال انجام نمیشه دوستتون دارم دوست خوب وگلم

پاسخ
عزيزمي، الأن ميام پيشت😓😓😓😓😓
مامان بردیا شیطون
27 مهر 92 18:37
ایشالا سالهای سال درکنار هم به خوشی زندگی کنید



ممنون ، همچنين شماره بردياي گلم💝💝💝
مامان آوا
27 مهر 92 20:29
خانوم گل خوبی
بازم اومدم وبهت سر بزنم
آواجونم رو ببوس
مواظب خودت و آوایی باش


از بس مهربوني خاله جونم🌹
آوام و ببوس
مامان ستاره
30 مهر 92 0:45
با این دخمل خوشتل چرا اینقدر ناراحتی و ناامید عزیزدلم .
برات دعا می کنم که همیشه قلبت آروم باشه گلم.


مرسي فدات شم
در اين سينه غم هايي نهفته كه هيچ تابي براي تحمل نيست....