آوا جـــونـــيآوا جـــونـــي، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

... سـِكـانـس هـايِ تـلـخ و شـيريـنِ زنـدگـيِ خـصـوصـيِ مــا ...

ماه محرم....

1392/8/14 5:19
نویسنده :
551 بازدید
اشتراک گذاری
شراب کهنه شیراز مرا مست نکرد'.... چاي تازه دم ارباب زمین گیرم کرد'... اي اهل زمین خبر از يار نیامد'.... بر زخم دل فاطمه غمخوار نيامد'.... چند روز دگر مانده که با ناله بگوییم: ای اهل حرم میرو علم دار نيامد..., سید و سالار نيامد....، اسلام و علیک یا اباعبدالله الحسین..... التماس دعا
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (51)

مامان محیا
14 آبان 92 6:22
سلام لیلي جون. الان که دارم این کامنت رو واست میزارم بعداز نماز صبحه.چندوقتی میشد که نماز صبح هام قضا میشد اما امروز خدای متعال این توفیق رو داد که نمازم رو بخونم .بعداز نماز اومدم کامنت هامو چک کنم.عزیزم از ته دل واست دعا کردم که هر آرزو داری بدان برسی امیدوارم که به حاجات دلت برسی. یا فارج الهم و یا کاشف الغم حاجت دل دوست مهربونم رو بده


💐💐💐💐💐💐💐بينهايت ممنون همچنين🌺🌺
مامان روشا
14 آبان 92 12:09
سلام من به محرم

محرم گل زهرا

به لطمه های ملائک

به ماتم گل زهرا
السّلام علیک یا ابا عبد الله . . .


💐💐💐💐💐💐💐💐💐
مامان روشا
14 آبان 92 12:11
گویند که در روز قیامت علمدار شفاعت زهراست

علم فاطمه دست قلم عباس است
انشاا... توی این ماه به حاجاتت برسی


🌺💐💐💐💐💐💐
اعظم
14 آبان 92 12:48
سلام عزیزم .خوبی
ممنونم از دعای خوبی که واسم فرستادی نمیدونی چع انرژی بهم داد دیدن و خوندنش
ممنونم به یادم بودی .


خواهش خانومي💖💖💖💖💖
مامان ستاره
14 آبان 92 13:16
ممنونم عزیزم ...امیدوارم هرچی از خدا می خوای بهت بده گلم ... بوس
التماس دعا


فدات💐💐💐💐😘
مامان ماهان
14 آبان 92 13:43
سلام گلم نميدونم اسمش شير خشك اوا جون چيه من اول اول يه دونه گيگوز دادم به ماهي بعد دكترش گفت آپتاميل بده تاپنج ماهگي بهش ميدادم اما متاسفانه هر چي گشتيم نبود بعد به توصيه دكتر ببلاك بازم هر چي گشتيم نبود متاسفانه بجز هومانا و گيگوز و نان چيز ديگه اي اينجا نيست واينام اصلا با ماهي ام سازگار نيست طفلك فقط شبها در حد معده پركني...... وگرنه اگه بود با پست سفارشي برات ميفرستادم . شايد باورت نشه يه شب شير خشكهاي ماهان تموم شده بود ومن اصلا نميدونستم با شوشو و ماهان رفتيم بخريم گفت بجز يه دونه نان چيزي ندارم ما بوديم و دو نفر ديگه كه اونهام شير خشك ميخواستن شير خشكو دادش 35تومن گفت ديگه اصلا اصلا شير خشك نمياد مام ساده خريديمش وكلي براي خودمون ذوق كرديم كه خوب شد رفتيم حالا تا بعد خدا بزرگه......... بازم به هوش اون دو نفر ديگه فرداش ديديم اكثر داروخانه ها نان رو دارن


مرسي فدات شم بزرگواريت بم ثابت شده است ميام پيشت🌸🌸🌸
مامان ماهان
14 آبان 92 13:45
براي دعاي قشنگت هم ممنونم گلم اميدوارم به حق اين روزاي عزيز تموم مشكلات همه مادرها حل بشه و ديگه غمي تو دل قشنگشون نباشه


فقط😘😘😘😘😘😘😘😘😘
مامان عسل
14 آبان 92 15:22
چطور آدما دلشون میاد دل همیگرو بشکنن ؟؟؟ چرا فکر نمی کنن چکار می کنن؟؟
چطور دلشون اومده دل مامان مهربون مارو بشکنن و اونو غمگین کنن؟؟؟
عزیزم ممنون از دعای قشنگت انشالله حاجت روا بشی و ناراحتی هات تبدیل به شادی بشه


🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🌺🍀
آتنا مامانیه روشا یدونه
14 آبان 92 15:32
توی این ایام ما رو هم دعا کنید .


من از عمق وجود خود خدايم را صدا كردم،نميدانم چه ميخواهى،ولى امروز براى تو،براى رفع غمهايت،براى قلب زيبايت،براى آرزوهايت،به درگاهش دعا كردم و ميدانم خدا از آرزوهايت خبر دارد،يقين دارم دعاهايم اثر دارد.
مامان بردیا شیطون
14 آبان 92 15:40
ماه محرم تسلیت باد
التماس دعا......


همچنين🌸
میم مثه محیا
14 آبان 92 15:54
س عزیزدلم
خوبی؟
نمیدونی چقدر ناراحت و شرمنده شدم از اینکه تو دلتنگ و ناراحت بودی و من بیخبر از تو....
نبینم دلت غصه داره عزیزم
خیلی ناراحت شدم


مرسي با محبت، مهربون، عزيزمي ممنون گلم🌷🌷🌷
میم مثه محیا
14 آبان 92 15:54
امیدوارم یه دلتنگی کوچولو باشه و زودی برطرف شه
واقعا نمیتونم ناراحتیتو ببینم


مرسي خواهري اما كوچيك نيست
ممنون از بس با محبتي💐💐💐💐
میم مثه محیا
14 آبان 92 15:55
الان خوبی گلم؟اوضاع و احوالت روبراس؟


مرسي مهربونم چقدر خوبه كه دوست مهربوني مثل شما دارم🌺
مامان ستاره
14 آبان 92 19:34
تو هم عزیزمی قربونت برم با این دل مهربونت ....


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
مامان ماهان
14 آبان 92 19:40
دیده خونبار دارد آسمان کربلا
هست تا در انتظار کاروان کربلا
روز و شب در انتظار مقدمِ آلِ علی‏ست
تشنه کامی‏ها به دشتِ بیکران کربلا


🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
مامان بردیا شیطون
14 آبان 92 20:09
باز محرم رسید ، ماه عزای حسین سینه‌ ما می‌شود ، کرب و بلای حسین


کاش که ترکم شود غفلت و جرم و گناه , تا که بگیرم صفا ، من ز صفای حسین …




🌷🌸🌷🌷🌷🌷🌷🌸🌷
مامان بردیا شیطون
14 آبان 92 22:16
مرسی خاله جون که سر زدی.....
اوا جونم خوبه ماچش کن......

دلم واسش یه ریزه شده....


چشم دل مام برات تنگ شده بود خاله جوني
برديا جونم و ماچ مال كن😘😘😘
مادر منتظر
14 آبان 92 22:29
سلام مامان لی لی گل و مهربون آوا جونم
آوای نازنین و خوب من چطوره؟

ماه محرم رو تسلیت میگم دوست خوب من.
راستی رمز به ما هم میدی عزیزم؟

منم امشب خیلی دلتنگم و دلم بدجوری گرفته.


مرسي گلم ما خوبيم، فاطمه جونيم در چه حاله؟؟ چرا دلتنگ عزيزم🌺🌺🌺🌺
میم مثه محیا
14 آبان 92 22:36
خصوصی داری عزیزم


🌸🌸🌸🌸🌸🌷🌷
مامان ماهان
14 آبان 92 23:10
ممنونم عزيزم اما من ديگه به ماهان شير خشك نميدم چون بهش سازگار نبودن فقط آپتاميل خوب بود اونم چون نبود انقد ندادم طفلك ديگه نميخوره


اي جانم پسملم😭😭😭
سولماز
14 آبان 92 23:33
لی لی جونم درستش کردم رمز همون قبلیه الان


مرسي گلم ديدم🌺🌺🌺🌺🌺
مامان محمدطاها
15 آبان 92 6:46
سلام دوست خوب و مهربونم
ممنون از معرفتت که تو این مدت مارو فراموش نکردی
اگه دوست داشتی رمز هم خوشحال میشم بدونم


سلام عزيزم، ببوس محمد طاهاي نازم و 😘 چشم ميام پيشت🌻
مامان محمدطاها
15 آبان 92 8:46
عزیزم بابت رمز ممنون اما باز نمیشه


رمز همونه خانومي
الهام مامان محیا
15 آبان 92 11:13
خصوصی داری جیگر


🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
مادر منتظر
15 آبان 92 11:30
سلام مامان لی لی دوست داشتنی آوا جون جیگرررررررررررر چطوری عزیزم ؟ خوبی؟ ممنون که لطف میکنی و به ما سر میزنی . با دیدن کامنتات انرژی میگیرم همیشه عزیزم. امیدوارم دلتنگیت هر چی که هست برطرف بشه به زودی عزیز دلم. خدا تو مامانی فداکار و مهربون رو حتما کمک میکنه پس به خودش توکل کن. مامانی مهربون دلتنگ نباشی یه وقت آوا جونم دلش بیگره . هوای دخملی رو میدونم که دارییییییییییییییییی. مراقب خودتون باشین. خیلی دوستتون دارم . اوا جون دوست داشتنیم رو ببوسش با اون خنده های نازش.

پاسخ
>ممنون مهربونم، شرمنده ام ميكني، چشم شما هم مراقب خودتون و فاطمه جون باشيد، مام دوستتون داريم🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
مامان کیانا
15 آبان 92 13:15
سلام مامانی . آوا جون ناز خوبه ؟
امروز با وبلاگتون آشنا شدم ، ماشالله هزارماشالله دخمل نازی دارید
خدا حفظش کنه براتون
با اجازه لینک شدید ، به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


سلام خانومي، از آشناييت خوشحالم، ممنون از لطفت به اوا، مرسي، بابت لينك هم ممنون اما آدرسي از وبلاگت نزاشتي كه بتونم بيام پيشت خانومي🌸🌸
مامان کیانا
15 آبان 92 13:17
گلم برو خصوصی


عزيز دلم ممنون كه اومدي پيشم أما برام آدرس نزاشته بودي كه بتونم بيام پيشت 😘
مامان بردیا شیطون
15 آبان 92 13:25
مامان جون اوا جونم خوبه....
مواظب عروسک کوچولو باش توی این روزا سرما نخوره ها....


چشم حتما مرسي مهربونم🌷🌷🌷🌷
سولماز
15 آبان 92 15:38
سلام عزیزم
برو خصوصی


🌺🌺🌺🌺🌺🌺
سحر
15 آبان 92 16:00
لی لی جونم با عرض شرمندگی من رمز رو فراموش کردم


دشمنت شرمنده ميام پيشت
مامان كياوش
15 آبان 92 16:17
سلام عزيزم
طلا خانومت چطوره؟؟؟
ما هم التماس دعا داريم.

راستي رمـــــــــــــــــــــــــــز رو هم به ما ميدين.
البته اگه اگه اگه امكانش هست؟!


سلام گلم مرسي خوبه 😘😘😘😘
عاشق اوا
15 آبان 92 16:47
خيلي دوستت دارم بيشتر از همه كمتر از مامانت💋


💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐🌸💐💐💐
مامان بردیا شیطون
15 آبان 92 17:34
آموخته ایم از تو وفاداری را
خون تو نوشت معنی یاری را
ای کاش که آب کربلا می آموخت
آن روز زچشمت آبرو داری را ...





💐💐💐💐💐💐💐
الهام مامان محیا
15 آبان 92 18:08
نه بابا اصلا رمز باز بشو نیست
لطفا عدد بذار


🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
مامان آوا
15 آبان 92 20:08
سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلام عزیزدلم خوبی بخدا نمیدونی چقد دلم واستون تنگ شده بود
فدای نازنینم بشم چه خبرا؟اوضاع واحوالت چطوره آوا جونم چطوره؟خودت خوبی؟روبراهی؟


فدات
ميام پيشت مفصل😘😘😘😘😘
سحر
16 آبان 92 0:53
عزیزم فقط می تونم بگم غمت رو با تمام وجود درک میکنم. نمی دونم چی بگم........


مرسي فدات شم 💐💐💐💐
مامان ماهان
16 آبان 92 0:58
خوشبختی همان لحظه ایست که اِحساس می کنی
خُدا کنارت نشسته و تو به احترامش اَز گُناه فاصله میگیری



وأي خيلي قشنگ بود🌷🌷🌷
مامان ستاره
16 آبان 92 1:00
عزیزمی فدات شم ... این حرفا چیه گلم .بوس


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
مامان ماهان
16 آبان 92 1:05
خصوصي داري گلم


🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
مامان ماهان
16 آبان 92 1:24
يه خصوصيه ديگه


🍀🍀🍀🍀🍀🍀
مامان ماهان
16 آبان 92 1:33
باز هم خصوصي دو سه تا


🍀🍀🍀💐💐💐💐
مامان ماهان
16 آبان 92 1:44
خصوصي


🌺🌺🌺🌺
مامان ماهان
17 آبان 92 2:16
يه خصوصي و خداحافظ خواهرم


🌻🌻🌻🌻🌻🍀🍀
مامان ماهان
17 آبان 92 13:58
سلام عزيزم خوبي فدات شم


سلام خانومي ممنون شما چي؟
مامان محیا
18 آبان 92 19:31
ممنون لی لی جون از احوال پرسیت تا دیشب هم حالم خوب نبود ولی امروز صبح خیلی بهترم .به خاطر سرمی بود که زدم خیلی حالمو بهتر کرد .باور کن وقتی احوال پرسی هاتونو میبینم بهتر میشم این همه دوستی جونی هایی دارم که به یادم هستند و از ناراحتیم ناراحت اند .امیدوارم که همیشه شاد وخوشحال باشید


'گاهی فقط کافیه باشیم
کافیه دستی رو با همدردی و هم دلی محکم تو دستمون بگیریم
گاهی فقط کافیه دیگران رو درک کنیم
دوست داشته باشیم

گاهی فقط کافیه باشیم
تا تنها نباشیم و تنها نباشن....
مامان اهورا(نرگس)
19 آبان 92 2:11
فرا رسیدن ماه محرم و بهت تسلیت می گم گلم...


مرسي همچنين خانومي😘🌺😘🌺
مامان الینا جون
19 آبان 92 2:19
سلام عزیزم خوبی؟ عسل خاله چطوره؟ ببخشید این چند وقته خیلی گرفتار مریضی الینا بودم نتونستم ازت احوالی بپرسم. چه خبرا اوضاع میزونه؟ توصیت رو واسه یه کار جور کردن گوش دادم. دیدم راست می گی الینا خیلی داره وابسته میشه. منم به غیر از کارای الینا هیچ کاری ندارم. چون کسی رو نداشتم بزارم پییشش یه کار تو خونه گرفتم. طراحی مدار مثلا مهندس الکترونیکم !!!. درضمنش هم دارم واسه الینا شلوار پیش بندی می بافم. عکسشو می زارم. ایشالله که همیشه شاد باشي>راستی رمزاتو عوض کردی؟اگه دوست داشتی بهم بده. قربونت برم عزیزم

ميام پيشت مفصل😘😘😘😘
تارا
21 آبان 92 17:34
یادت راازمن مگیر...... بگذارمن هم مثل سهراب بگویم"دلخوشیهاکم نیست"

پاسخ
🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
تارا
21 آبان 92 17:49
فاصله هادروغ هستند وقتی مهربانی تو ازدور هم احساس می شود

پاسخ
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
تارا
26 آبان 92 12:05
یه سوال دارم برو خصوصی........................

پاسخ
🌻🌻🌻🌻🌻
مامان جوجه طلا
28 آبان 92 16:23
عزاداری تون قبول باشه . ایشالله حاجت روا بشی . مشالله به دختری نازت .زنده و سلامت باشه.

پاسخ
مرسي همچنين💜