آوا جـــونـــيآوا جـــونـــي، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

... سـِكـانـس هـايِ تـلـخ و شـيريـنِ زنـدگـيِ خـصـوصـيِ مــا ...

من..... آوا..... خدا....... با تو چقدر به خدا نزديكتر شدم....

1392/8/16 13:14
نویسنده :
633 بازدید
اشتراک گذاری

خداياااااااا، خداياااااااااا بگو با زندگي ام چه ميخواهي بكني؟؟؟؟؟؟ بگو تا من هم كمكت كنم!!!!!!!!.... همه ي ما آدما تو زندگيمون يكي رو بيشتر از همه دوست داريم يه پله بالاتر از بقيه و يه حس ماورائي نسبت بهش داريم كه بش ميگن عشق يكي نسبت به مادرش، يكي نسبت به پدرش، يكي نسبت به همسرش و ...... فرشته ي زيباي من من اين حس بي نظير و بعد از خدا به دونفر تو زندگيم شديداً دارم و خواهم داشت ، اوليش ....... مفصله و به طور كامل يه پست رو بهش بعداً اختصاص ميدم و دومي و آخريش تويي آواي نازم، مطمئنن هيچ كس نه جاي عشق اول و ميگيره و نه هيچ فرزندي جاي عشق تورو ، مطمئنن خودتم وقتي بزرگ شئ اين احساس الان من و تجربه ميكني،.. حس قشنگيه وقتي آوا از خواب ميپري و تو آغوش هيچ كس آروم نميگيري و تا مياي بغلم ساكت ميشي و انگار نه انگار اتفاقي افتاده و سفت بغلم ميكني و به ادامه خوابت ميرسي، وأي كه انگار اون لحظه دنيا رو بم ميدن، وأي عاشق لحظه اي ام كه همه تلاش واسه اروم كردنت ميكنن تا به هرترفندي شده تو بغلشون بموني اما تو پافشاري ميكني تا بياي بغل من، آواي نازم، معجزه ي بي نظير خدا، مونسم ، عشقي كه به تو دارم به جنون تبديل شده و ترس حتي ثانيه اي دوري عذابم ميده، خدايااااا اين چه حكمتي بود كه مرا اين چنين مست و افتاده و دربند كرد شيفته ي دو چشم گرد مشكي شدم كه از همان لحظه ي اول چيزي فراتر از هرپيوند و عشقي درونم نهاد، آتشي درونم شعله ور ساخت كه هيچ كس هيچ كس تا كنون تجربه نكرده، آواي من تو را داشتن زيباترين موهبت الاهي است و نصيب هيچ كس نشد و نخواهد شد، آري با تو حس غرور سراسر وجودم را احاطه ميكند نميداني چه زيبايي را تجربه ميكنم، نميداني و نخواهي فهميد من چه معجزه اي ديدم، مرا...... در زمره ي بندگان نادرش قرار داد ، منه خطا كار منه گنهكار.. چه بي نظير خداوند بخشنده به من هستي بخشيد .... و چه حسابگرانه مرا جدا كرد و ......... به خودم ميبالم زيباي من من با تو مادر بودن را فرأي تمام مادران تجربه كردم، مادر بودن را بي.............. من مادر شدم مادر دختري كه از رگ گردن به من نزديك تر است از هردم و بازدم وجودش براي زنده ماندنم الزامي تر و ....... تو با بند بند وجودم پيوند خوردي و اكنون از من به من نزديك تري، عزيز ترين عزيزمي و اگر تمام دنيا را بدهند قيد تمام دنيا را ميزنم و هرگز رهايت نميكنم تو مالك قلب و روح و جسم مني تو تنها موجودي بودي كه براي بودنت در كنارم از خودم گذشتم..و خواهم. گذشت..... هيچ كس نه زائيده شده نه زائيده ميشود كه بتواند مارا از هم دور كند...... تو رهاشدي از آسمان براي من و من هرگز هرگز خدايا رها شده آت را رها نميكنم. دخترم بيشتر از خودم دوستت دارم كمتر از خدا....... 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 حالا برات عكس بي نظير دارم مثل خودت. ( وقتي آوا جونم تارزان ميشود)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (100)

مامان روشا
16 آبان 92 9:36
مامان لی لی چه زیبا مینویسی و تک تک کلماتت به دلم مینشینه و با تمام وجود حس قشنگ عشق مادر به فرزندش رو درک میکنم...
ایشاا... همیشه در کنار هم دنیای زیبایی تجربه کنین.
آوای نازم تارزان دوست داشتنی وای که چقدر خوکشل و خواستنی هستی.قدر مامان گلت رو بدون که عااااشقته.
بووووووووووووووووووووووس واسه گلی خانم


مرسي مهربونم فدات شم😘😘😘😘
ممنون عزيزم، ان شالله
مامان روشا
16 آبان 92 9:37
مامان لی ای خصوصی داری


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
مامان محیا
16 آبان 92 11:39
خیلی قشنگ و با احساس بود آفریناشک آدم در میاد .واقعا گل گفتی که هرکدوممون یکی رو بیشتر از همه دوست داریم .هیچ عشقی بالاتر از عشق مادرو فرزند نیست


مرسي مهربونم فدات شم
واقعا🌷🌷🌷🌷
مامان محیا
16 آبان 92 11:40
دخملیمون چقدر خوشگل وناز افتاده تو عکساش الان .میخواستم اسپند برای محیا دود کنم به نیت آواجون هم دود میکنم


مرسي گلم ممنون😘😘😘😘
مامان آوا
16 آبان 92 11:45
واییییییییییییییییییییی دختر نمیگی من غش میکنم با این خانوم خوشتیپه
ووووووووووووووووای قربونش بشم
نازنین جان خاله
ووووووووووووووووووووووای گلی
ایجانم خاله عربی هم بلدی برقصی؟
خدا تورو چرا اینقد ناز آفریده


مرسي خاله جون ، خدا نكنه اما اين لباس رقص نداره تارزان شدم😉
مامان ماهان
16 آبان 92 12:06
خداي من الهي فداااااااااااات شم خوشملم بابا فكر قلب مارو بكن دراومدشيه صلوات برات فرستادم


بوووووس مهربونم🌺🌺🌺
مامان ماهان
16 آبان 92 12:07
خدا آوا جونمو برات حفظ كنه عزيزم


وأي مرسي عزيزم😘😘😘😘
مامان ستاره
16 آبان 92 12:21
آخی اهی قربونت برم من ناناس خاله الان دیگه باید گازت بگیرم بخورمت ..... الهی چقدر تو نازی آخه ... لی لی جون من هم متقابلا همان دعاهای زیبایت را برایت خواستارم از ته ته ته دلم ....


مرسي عزيز دل مهربون🍀🍀🍀🍀
اعظم
16 آبان 92 13:06
اولا که الهی چقدر ماشاا.. ناز و تپلی افتاده خدا حفش کنه این فرشتتو برات .
بعدم لی لی جون چه فوق العاده مینویسی من همیه عاشق ادبیات و معلم های ادبیاتم بودم فکر کنم تو هم یه جورایی دستی بر آتش داری و رو نمیکنی ها


عزيزمي مرسي با محبت
ممنون خانومي لطف داري
من هراز گاهي يه چيزايي مينويسم تو وبلاگ هم چند تا پسن به نام دس نويس دارم خواهري🌺🌺
مادر منتظر
16 آبان 92 13:53
سلام مامان لی لی دوست داشتنی و خوش قلب آوا جونم

واییییییییییییییییییی بازم عکس از دخملیت گذاشتی . چه خوشگلی شما جیگررررررررررررررررر. این ژستارو میگیری و دل همه رو میبری .

با داشتن همچین دخملی عسلی بایدم عاشقش باشی عزیزم. خوشحالم که خدا همچین نعمت زیبایی بهت داده دوست نازنینم و میدونم قدرشناس این نعمتش هستی گلم.

زیبا و با احساس نوشتی و هر آنچه که از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند.

واسه همینه که نوشته هات بر دل همه از جمله من میشینه و مادرانه هات رو با تموم وجود درک میکنم .

خوشحالم قدر مادر بودنت رو میدونی با تموم سختی هاش.

عزیزم بالاخره پست رمز دارت رو خوندم . امیدوارم عزیزی که از دست دادی قرین رحمت خداوند قرار گرفته باشه و قرار بگیره. میدونم که این ماه به دلیلی که گفتی بیشتر برات دلتنگی به همراه داره و دلت میگیره ولی عزیزم توکل به خدا داشته باش و براش دعا کن , دعا کردن آرومت میکنه .

خیلی دوستتون دارم . مراقب خودتون باشین عزیزم.


عزيز دلمي مهربونم😘
ايشالله تقدير آوا هم مثل صورتش زيبا باشه
ايشالله كه فاطمه جوني صحيح و سلامت به دنيا مياد و بغلش ميكني و زيبا و دلنشين هم صورتش هم سيرتش
مامان ماهان
16 آبان 92 14:44
خصوصي


🌷🌷🌷🌷
مامان مهیار
16 آبان 92 15:14
واقعا عاشقانه مینویسی هرکلامت معنی واقعی عشق به فرزند را معنی میکنه با حرفاتون اشک های منو در اوردین مهیار منم عشق زیبای منه


ممنون عزيز دلم انشالله خدا برات حفظش كنه💐💐💐💐
مامان ماهان
16 آبان 92 15:54
خصوصي




🍀🍀🍀🍀
اعظم
16 آبان 92 16:24
خوب خوشجالم که درست حدس زدم و یه دوست هنرمند به دوستام اضافه شد


منم از دوستي با شما خوشحالم🌺🌺🌺🌺
مامان آوا
16 آبان 92 23:58
سلام گل نازم
آوایی من چطوره؟خوبه؟
خودت چطوری؟کارات خوب پیش میره؟شیرجدید به آوا جونم میسازه؟میبینم که حضور المیرا خانوم دیگه خیلی داره کمرنگ میشه چرا عزیزم
آوای نازم رو بببببببوس


سلام گلم درگير شير پيدا كردنم اوا خيلي داره اذيت ميشه خواهري
اومدم كامنت گذاشتم برات نبودي
مامان امیرحسین
17 آبان 92 0:14
خیلی متن دلنشینی بود عزیزم
وای تو که منو کشتی خاله جون فدای نگاهت بشم من

مرسی بابت دعای زیبات مهربونم


ممنون خاله جوني، امير حسين جون و ببوس😘😘
مامان ماهان
17 آبان 92 0:28
خصوصي داري عزيزم كلي درد دل


💐💐💐💐🌺💐💐💐💐🌺
مامان ماهان
17 آبان 92 1:57
خصوصي داري زود بيا


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
عاشق اوا
17 آبان 92 2:53
اواجونم من واقعاازطه دل دوست دارم كاش ازدل توام خبرداشتم


من مطمئنم تو عزيزترين آوايي
میم مثه محیا
17 آبان 92 8:09
داشتیم مامان لی لی؟داشتیم؟

آخه این عکسارو بدون هشدار فبلی میذاری؟
کووو اون آب قند من؟

فقط بگو اول کدوم لپشو بخورم ؟


وأي ماماني گفتم حواست هست ديگه هربار مياي ميبيني عكس گذاشتم اول آب قند و آماده كن بعد ببين فدات شم😉
ببوس عزيز دلم و 😘😘😘🌺
میم مثه محیا
17 آبان 92 9:07
خیلی قشنگ و با احساس نوشتی
از دلت بود و لاجرم بر دل ما هم نشست
خدا آوا جونو واست حفظ کنه


مرسي خانومي، انشالله همينطور محيا جون و🌺🌺🌺
میم مثه محیا
17 آبان 92 9:08
خصوصی داری گلی


🍀🍀🍀🍀🍀🍀
میم مثه محیا
17 آبان 92 9:11
واقعا فکر نمیکنم کسی بتونه جای عشق اولین فرزندو بگیره

جای شکرش باقیه اولین فرزندنوم دختره و بعدها بیشتر این احساس مارو درک میکنه
خدا آواگلیِ خوشگلو در پناه خودش حفظ کنه


واقعا هيچ عشقي عشق اول نميشه چه واسه فرزند چه....
ممنون انشالله همين طور محيا جون و...
میم مثه محیا
17 آبان 92 9:14

تقدیم ب تارزانِ خوشگلم


مرسي خاله ي خوبم😘😘
مامان آوا
17 آبان 92 12:37
تو عزیزترین عزیزی
خواهر کوچولوی ناز من کی گفته تو اون قدیمیه هستی عزیز دلم تو
آخه کی میتونه جای تورو توی قلب من پر کنه واسه من نازگل خانوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آوای ناز من چطوره آخه خانوم خانوما من که اول از همه میام به تو سر میزنم وبعد بقیه وبلاگهارو میگردم

نازنین من
دوست گل نازم
فدای خودت و اون دخملی نازت بشم
هزار هزار بار ببوس وببوش
به جای خاله ش


مرسي فدات شم آوا جونم و ببوس ، هدف لوس كردن بود كه خداروشكر حاصل شد😉
فاطمه
17 آبان 92 14:56
الهی خاله فدات بشه......آوای قشنگم دوست دارم 1000 الله اکبر به دخمل ناز خودم...لی لی جون دوست دارم


مرسي خاله جوني ماهم شمارو دوست داريم🌺🌺🌺🌺
فاطمه
17 آبان 92 14:57
آوای من دوست دارمممممممممممممممممممممم


مرسي خاله جون🌸
مامان الینا
17 آبان 92 19:10
در رفاقت رسم ما جان دادن است
هرقدم را صد قدم پس دادن است
هر که بر ما تب کند جان میدهیم
ناز او را هر چه باشد می خریم
هزارتا بووووووس به آوا جونی و مامان گلش


😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘مرسي عزيزم
مامان ماهان
17 آبان 92 19:34
خصوصي عزيزم


💐💐💐💐💐💐
مامان ماهان
17 آبان 92 20:02
باز خصوصي


🌺🌺🌺🌺
مامان ماهان
17 آبان 92 20:03
عاشقتم خواهري


🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
مامان ماهان
17 آبان 92 22:42
خصوصي خواهر عزيزم


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
مامان ماهان
17 آبان 92 23:02
نگو تو رو خدا بيارش خونه ي من هر چي دارم و ندارم فداش


از بس مهربوني عزيز دلم😘😘😘
مامان ماهان
17 آبان 92 23:10
بيا خصوصي خواهر گل من


🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
مامان ماهان
17 آبان 92 23:16
اخه يه لحظه فكر كن از يادم رفته باشي و دعاتون نكرده باشم بعد ديگه ميفهمم كه ارزش دوستي ندارم الهي فدات بشم


از بس كه ماه و بي نظير و مهربوني😘😘😘😘😘😘😘😘
مامان ماهان
17 آبان 92 23:19
عزيز دلم من همين كه دوستايي مثل شما ميان و بهم سر ميزنن برام كافيه چون انقد بهت وابسته شدم كه هي ميام پيشت و به فكرتم شما از بس خوبيد كه اصلا نيازي به اين چيزا نيست فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات


خوبي از خودته، خيلي خانومي،🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
مامان مرمر
17 آبان 92 23:32
سلام عزیز مهربانم.ماشالا هزارماشالا بزنم به تخته چه فرشته ی نازی داری خدا حفظش کنه. قول بهت میدم چند سال دیگه خواستگارا صف بکشن واسه این دخملی قند عسل به خصوص که مادر زن هم اینقد عاطفی وبا احساسه .اصلا" ما از همین حالا آوا گلی را برا پسرمون رزروش کردیم آبجی .حالا اگه قیافه هاشون به هم نیاداسماشون که به هم میاد.


مرسي عزيز دلم شما لطف دارين، ممنون خانومي مادر شوهر اگه شما باشي من كه حاضر نيستم از دست بدم 😘😘😘😘
مامان ماهان
17 آبان 92 23:40
خصوصي زحمت دارم برات


رحمتي مهربووون💖💖💖💖
مامان امیرحسین
17 آبان 92 23:51
سلام گلم مرسی فدات شم
چشم من هر رزو میام سر میزنم که روی ماه آواجونمو ببینم
بوس واسه آوا خوشگله و مامان مهربونش
عاشقتونمممم


مرسي خاله جوني قدم رو چشم ما ميزاري😘😘😘
مامان ماهان
17 آبان 92 23:53
خصوصي


🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
مامان ماهان
18 آبان 92 0:11
بدو خصوصي


💕💕💕💕💕
مامان ماهان
18 آبان 92 0:12
چي شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


كامنت گذاشتم برات
مامان ماهان
18 آبان 92 0:22
دوست دارم عزيزم ماهان بيدار شد فدات اوا جونمو رو ببوس دوستون دارم بخدا تو رو دارم انگار هيچي كم ندارم عزيزمي........اهاااااااااااااااااقربونت بشم


ببوسش به خدا منم همين حس و بهت دارم
😘😘😘😘
عزيزمي ديگه برو دربست بچسب به ماهاني جونم
مامان ستاره
18 آبان 92 1:45
وای چقدر وبت خوشتل شد با این دوست دارم ها .... . ممنون که بهم سر می زنی و با حرفات آرومم می کنی ... من هم برایت بهترین هارو آارزو مندم عزیز دلم ...... تا 15 دقیقه دیگه بیا تو وبم یه سوپرایز برات دارم


مرسي قربونت برم با احساس🌺🌺
چشم ميام گلم😘😘😘
مامان محیا
18 آبان 92 2:20
عزیز دلم چقدر جملات قشنگی واسم میزاری یه دنیا ممنونبه آدم انرژی میده روح آدم باز میشهخیلی بااحساسی


قابل تورو نداره گلم محيا جونم و ببوس 😘😘😘😘مرسي از لطفت🍀
مامان ستاره
18 آبان 92 2:53
قابلی نداشت گلم شرمند ه ام می کنی ... دوستتون دارم


فدات شم مهربوووووون😘😘😘😘😘
مامان محیا
18 آبان 92 5:06
برو خصوصی عزیزم


🌺🌺🌺🌺🌺🌺
تارا
18 آبان 92 8:58
دوستان من مثل گندمند
یعنی یه دنیا برکت و نعمت ، نبودنشان قحطی و گرسنگی
و من چه خوشبختم که زردی خوشه های گندم در اطرافم موج میزند . . .


از دوستي با تو منم بسيار خوشحالم عزيزم درست مثل(داشتن گندم در أوج گرسنگي و قحطي)🌸🌸🌸🌸
مامان آوا
18 آبان 92 9:18
سلام عزیزم خوبی خانومی ؟
آواجون خاله چطوره؟خودت خوبی؟
اگه بدونی دیروز چه سردرد وحشتناکی داشتم!
اصن تو حال خودم نبودم
میبینم که تغیرات جدید رخ داده؟
مبارکا باشه


مرسي عزيزم ما خوبيم ، شما چه طورين؟
الان بهتري خداروشكر🌸ممنون فدات شم😘
مامان آوا
18 آبان 92 9:27
بروخصوصی


🍀🍀🍀🍀🍀🍀
یک عاشقانه آرام
18 آبان 92 9:33
وای خدای من لباسشووووووو عشقم خیلی نازه ماشالله چش نخوره


مرسي خاله جوني ممنون🌷🌷🌷
مامان کیانا
18 آبان 92 10:06
ایشالله که همیشه در کنار عشقت بمونی .
عکس هاش خیلی بامزه و جالب بودن ماشالله به این دخمل ناز
بیا پیشم خوشحال میشم .

www.kianajooni.niniweblog.com




مرسي عزيز دلم فدات شم مهربونم حتما ميام پيشت🌹🌹🌹
مامان محیا
18 آبان 92 10:29
خدایا شکرت که دوستانی دارم بهتر از برگ درخت.بعد میگم من خواهر ندارم .تو برای من از خواهر هم بهتری به خدا.عزیزم سه تا از کامنت هات رو تایید نکردم .ناراحت نشو .در صندوقچه ی دلم تاییدشون کردم. میگم که چون حرفام خضوضی بود میخواستم فقط دوستام بخونن. خوشحالم که تنها نیستم .خوشحالم که میتونم درددل کنم اون هم فقط از طریق نوشتن. از طریق نی نی وبلاگ.حرفات آرومم کرد آرامشم داد


💚💙💜💚💙💜💚💙💜💚💙💜💚💙💜💚💙💜💚💙💜
اعظم
18 آبان 92 12:20
سلام لی لی جون .ممنونم برای متنه زیبات .گاهی زندگی جایی برای خنده نمیذاره اما تو راست میگی اگه همیشه بدونیم نخ زندگی دست خداست خودش بزرگترین دلگرمیه .
از خدا میخوام تا هیچ وقت تنهات نذاره و همیشه هوای تو و دختر زیبات رو داشته باشه .


ممنون از دعاي خوبت عزيزم
وقتي چترت خداست بزار آسمان هرچقدر ميخواهد ببارد....
درپناه خدا باشي عزيزم( عشق روزافزون براي تو و همسرت از خدا خواهانم)
الناز مامان طاها
18 آبان 92 13:14
خصوصي دارين عزيزم


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
مامان نی نی
18 آبان 92 13:17
سلام عزیزم ممنون که به وبم سرزدی وواسم کامنت گذاشتی اره درسته من مامان نی نی هستم البته هنوز خبری نیست خواستم بهت خبربدم ادرسمم afa.niniweblog.comهستش


خوب كردي عزيزم ميام پيشت الان💋💋💋💋
مامان كياوش
18 آبان 92 13:58
سلام الميراي عزيز
دخمل طلا كه ماشالا هر بار يه چشمه ديگه از زيبايي هاش رو ميشه.
خدا برا نگهش داره عزيزم.
بوس براي آواي خوشكل و خوش تيپ.
راشتي اين بارش هم درخور آوا جونيـــــــــــه.


عزيز دلم مطمئنن كياوش نازم رهرو اما حسين(ع) و.... ميشه
اميدوارم هميشه سايه ي شما و پدرش بالآي سرش باشه 💐💐
خيلي دوستتون دارم
ممنونم كه به بارش دقت كردي
خواستم مثل دخملي تك باشه 😉
مامان محیا
18 آبان 92 14:25
میدونی چ ناشکری کردم اینه که همدمی ندارم دوستی ندارم ولی این همه نظر ودلداری خدایا منو ببخش .خوشحالم که دوستانی دارم که همراه و همراز من هستند دلداریم میدن همزبونن .بااینکه رودررو همدیگر رو ندیدیم ولی از حال هم باخبریم از خوشحالی هم لذت میبریم واز ناراحتی هم غمگین میشم خدایا شکرت تو را سپاس میگویم


💚💙💜💚💙💜💚💙💜💚💙💜💚💙💜
میم مثه محیا
18 آبان 92 17:02
مرسی گلم خوندمش


خواهش عزيزم🌻🌻🌻🌻
میم مثه محیا
18 آبان 92 17:05
داغ عزیز خیلی سخته
خدا رحمتشون کنه
گذر زمان شاید بتونه کمی از اندوهت کم کنه



واقعا سخته، ممنون خدا أموات همه را رحمت كنه اللخصوص دايي من و🌷🌷🌷
میم مثه محیا
18 آبان 92 17:08
قبل از اینکه وبلاگ محیارو درست کنم و با دوستای خوبی مثه شما آشنا بشم اصلا فکر نمیکردم دوستای مجازی بتونن از دوستای واقعی هم عزیزتر بشن و روز و شب بهشون فکر کنی
باور کن این شبها ک زیارت عاشورا میخونم همه ی دوستای وبلاگیمو یکی یکی دعا میکنم
المیرای عزیزم فقط خدا میتونه غمتو کم کنه،ن خاک میتونه سردی بیاره و نه زمان فراموشی!فقط خداست ک باید بهت صبر بده

مرسي عزيزم فدات بشم كه مهربوني
تو دنياي واقعي ما ظاهر آدم هارو ميبينيم اما نميتونيم دوست هاي واقعي پيدا كنيم اما تو دنياي مجازي (هم بد هست هم خوب) اما من خدارو شاكرم كه دوستاي خوب مجازي نصيب ام شدن كه از باطن هم و انتخاب كرديم
بي هيچ چشم داشت و شناخت حقيقي
نگران هم ميشيم دلتنگ ميشيم و...
خوشحالم كه هستي دوست خوبم😘😘
مامان آوا
18 آبان 92 17:32
سلام نازنین من آوا جانم چطوره خودت خوبی؟راستی عکسهای لباسایی که واسش گرفتی نزاشتی ها منتظرم ببینم لباساش چطورن؟ بروخصوصی


عزيز دلم ممنون خوبيم
چشم حتما ميزارم يادم رفته بود به خدا خوب شد يادم انداختي😘
مامان بردیا شیطون
18 آبان 92 18:16
قربونت برم

مامانی شما اخرش ما رو با این عکسا سکته میدی

بوووووووووووووووووووووس


مرسي خاله جوني خدانكنه ايشالله صحيح و سالم سايه آت بالآي سر برديا جونم باشه ببوسش😘😘😘😘
مامان بردیا شیطون
18 آبان 92 18:17
اگــــــر میـــــدانستــــم شیــــرینی بـــــودنتــ روزی


نمــــــک خـــــاطـــره میشــــود بــــرای زخـــم دلـــــم


آن غـــــــروب پـــــاییـــــــز..!


در خــــانه مینشــــستم و از پشــــت پنـــجـــره


بـــــــاران را تمــــــــاشا میکــــــردم و چـــای مینوشیـــدم.!


کـــــاش هیــچ وقـــــــــت


آن دو چـــــــــشم سیـــــــــاهت


کــه روزگـــارم را بـــارانی کــرد نمی دیــــدم.!!
**************************


واي بي نظير بود واقعا من ميگم كاششششششش💜💙💚💜💙💚
مامان ماهان
18 آبان 92 19:16
سلام خواهر گلم الهي فدات شم دلم براتون تنگ شده كجاييد حالت خوبه ؟رفتم پالتو بگيرم اما چيز خوبي پيدا نكردم بعد ظهر نبودم ...........آوا جونم رو ماچ مالي كن


مرسي فدات شم مام خوبيم.، هميشه به خريد انشالله 🌺🌸🌺🌸🌺🌸
ماهانم و ماچ مالي كن😘😘😘
مامان ماهان
18 آبان 92 19:20
دلم بچگی میخواهد...
جلوی کدام مغازه پای بکوبم تا برایم ارامش بخرند؟؟؟


واي اره من لباس ميخوام جاي آرامش😉😉😉
مامان ستاره
18 آبان 92 20:39
عزیزم من که کار خاصی انجام ندادم تو مهربونی و نسبت بهم لطفت زیاده قربونت برم .... آوام و ببوس


فدات شم خانومي🌺🌺
مامان ستاره
18 آبان 92 20:50
یادته دیشب ساعت ثبت شده پست آوا چه ساعتی بود ؟ الان رفتم عکس جدیدش رو که دیشب آپ نمیشد رو گذاشتم حواسم نبود با ساعت امروز ثبت شد ...... اگه یادته بگی ممنون می شم


ساعت ١:٤٥صبح خواهري🌸🌸
مامان ستاره
18 آبان 92 21:37
خواهش می کنم عزیزم ... قابلی نداشت بوس


💜💚💙💜💚💙💜💚💙💜💚💙
مامان ماهان
18 آبان 92 21:42
قربون دوست شيرينم بشم باور كن تركيدم از خنده اره واقعا راست ميگي من امروز رفتم كه چيزاي زيادي بخرم ولي پالتو تموم وقتم رو گرفت اخرش هم دست از پادرازتر اومدم پس البته همراه صورت درهم رفته همسري كه هر چي ميپوشيدم الكي ميگفت واي عاليه حالا خوب بود خودم داشتم ميديدم.....الانم هي ميگه واي پاهام.......


اي جان ميام الأن پيشت💙💜💙💜💙💜
مامان ماهان
18 آبان 92 21:45
خوشبحالت تهراني و تنوع جنس زياده اينجا تا دلت بخواد مجتمع و پاساژ و مغازه ولي همه مثل هم .................


اي جانننننننن، بخرم بفرستم برات خواهري......🌸💐🌸💐🌸💐🌸
الناز مامان طاها
18 آبان 92 22:46
سلام گلم خيلي خوشحالم كه افكارم اشتباه بوده و خوشحالم از اشناييتوناما تو بعضي از نوشته هات غم موج ميزنه من كه نميدونم چي تو دلت ميگذره ولي اميدوارم به حق اين ماه عزيز اگه غم و غصه اي داري تموم بشه و زندگيت سراسر شادي و خوشحالي باشه


منم خوشحالم از آشناييت عزيز دلم
بله خانومي مشكلات زياده تا دلت بخوادددددددد
اما بگذريم
چاره اي جز مبارزه و چنگ زدن واسه آوا و آينده اش نيست....
مامان ماهان
18 آبان 92 23:33
كجايي پس اومدم خصوصي چيزي نبود خواهرم


💜💙❤💜🌺❤💜💙❤💜💙❤
مامان ماهان
18 آبان 92 23:39
خصوصيت برام نيومده گلم


ميام خواهري💜💙❤💙💜❤
مامان ماهان
19 آبان 92 0:17
خصوصي داري گلم


🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺
مامان ماهان
19 آبان 92 0:41
شب بخير دوستون دارم خيلي زياد

الهي كه خوشتون بياد

عمو مهرباني بود نميدونم چرا اين به ذهنم رسيد گلم[






شب بخير اما بقيه اش و نفهميدم😟😟😟😟😟😟😟
مامان امیرحسین
19 آبان 92 0:58
عشقم آوا جون چطوره
مامان جون مهربونش خوبه؟
چه خبرا آجی
بوووس واسه هردوتون
عاشقتونم


مرسي خاله اي، بووووس، خبر سلامتي، ببوس گل پسرموووو😘😘😘
مامان اهورا(نرگس)
19 آبان 92 2:10
آفرین لی لی جونم...چقدر زیبا نوشتی!!!!
قربونش برم...چقدر ناز شده اینجا!!!!!!
راستی واقعا" معذرت می خوام که دیر سر زدم...اهورا مریض بود آخه...


مرسي فدات شم گلم، بهتر شده عزيز دلم؟؟
مامان ستاره
19 آبان 92 2:25
وبمو بیا ببین لاو ترکوندم اساسی جیگر....


چشم الأن ميام😘
مامان ستاره
19 آبان 92 2:52
عزیز دلم من برای جبران این کارو نکردم دوست داشتم و با عشق انجام دادم .....اگه ازین حرفا بزنی ناراحت می شم گلم .... حالا یه پنج شش تای دیگه هم بود اونا هم خیلی ناز بودن ولی نمی دونم چرا خیلی ریز ذخیره شدن و وقتی بزرگ کردم دیدم تاره و کیفیت نداره واسه همین نذاشتم .... ایشاالله سری های بعد جبران می کنم واسش خاله جونی ..... راستی از بابت پست جدیدی که گذاشتی ممنون شرمنده ام می کنی حسابی لی لی جون ...


أز بس مهربوني عزيز دلم
يه دوست با محبت و بي ريا
عشق و محبت و علاقه آت به ما ثابت شده است خواهري
ميبوسيمت😘😘😘
الهام مامان محیا
19 آبان 92 10:38
عکست خیلی قشنگه عزیزم


مرسي خاله جون ممنون😘
مامان ماهان
19 آبان 92 11:18
اي بابا عمو مهربان هميشه اينو ميگه اخر برنامه نميدونم ميبيني يا نه


دوزاريم تازه افتاد خواهرييييي😉
مامان ماهان
19 آبان 92 11:18
خدا دوست خوبت رو برات حفظ كنه الان ميرم سر ميزنم


انشالله، مرسي خاله جون بدووووو برو ببين😘
مامانِ حنــــــــــــا
19 آبان 92 12:42
مامان آوای عزیز بهتون بابت این کلام شیرین و شیوا و داشتن چنین دختر نازنین و زیبایی تبریک میگم عزیزم . خوشحال میشم ب منم سر بزنید


مرسي از لطف زيادتون .... چشم حتما ميام🌺🌸🌺
تارا
19 آبان 92 22:59
خدارادرقلب کسانی دیدم که بدون هیچ توقعی مهربانند
مثل تو................
ممنون ازنظرات قشنگت گلم


🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌷🌷🌷
مامان عسل
19 آبان 92 23:01
عزیزم احساساتت انقدر پاک و بی ریاس که اشک رو به چشمای آدم میاره. روزگارت آفتابی خواهر عزیزم.



مرسي عزيز دلم فدات شم مهربوووون😘😘😘😘
مامان عسل
19 آبان 92 23:10
عزیزم خیلی گلی . ممنون از اینکه به ما سر می زنی .


🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
مامان عسل
19 آبان 92 23:12
ماشالله به دختر نازم . مامان لی لی ما آب قند آماده می کنیم برای دیدن عکسا شما هم برای دختر گلمون اسپند آماده کن.


مرسي فدات شم😘😘😘😘😘😘😘😘😘
سارا
22 آبان 92 16:18
سلام . خالم تو وبلاگم مسابقه گذاشته اگر میخواین نی نی تون شرکت کنه آدرس عکساشو برای خالم بفرستین و به عکس ها نظر بدین ممنونم..

پاسخ
🌺🌺🌸🌺🌺🌺🌺🌺
fatemeh
26 آبان 92 19:10
elahi doresh begardam mannnnnnnnnnn

پاسخ
سلام فاطي جونم🌺😘😘😘 شوك شدم كامنت آت رو ديدم، دانيال خوبه؟ بوووووس
مامان هيراد
26 آبان 92 19:17
ممنون عزيزم لينكتون كردم

پاسخ
💕💕💕💕💕💕
مامان نرگس
27 آبان 92 20:07
خیلی قشنگ نوشته بودی لی لی جون من شما رو به جمع دوستانم اضافه میکنم. خوشحال میشم به ماسر بزنید عکسهات خیلی خوشگل شدن خاله

پاسخ
سلام عزيزم ممنون از لطفت، چشم ميام😘😘
مائده(ني ني بوس)
28 آبان 92 21:22
چقدر تو نازي خالهتقريبا هم سن ساريناي منيا

پاسخ
ممنون💐💐💐
تارا
29 آبان 92 10:27
میدونی چرا معرفت ها کم شده تو دنیا؟ چون همش تو وجود تو جمع شده!

پاسخ
💐💐💐💐💐
اولین سایت تخصصی قالب های کودک
1 آذر 92 22:11
یه هزار ماشاا....... بگم اول خدا دخملیتونو براتون حفظ کنه... ممنون میشم به کلبه کوچک ما هم سری بزنید

پاسخ
💓💓💓💓💓
madarkhanomi
3 آذر 92 10:57
ای جووووووووووووووووووونم

پاسخ
مرسي💓💓💓💓💓💓💓
معصومه
3 آذر 92 12:58
عزیز جان من نبودم چند روزی تازه اومدم میشه رمز این همه مطلب رو بدی تا سر فرصت بیام بخونم ممنونم

پاسخ
عزيزمي رمز مطالب مجاز و زيرشون نوشتم چهار تا صفر🍀🍀🍀🍀
Lili
4 آذر 92 9:49
تا حالا تارزان به این نازی ندیده بودم

پاسخ
لطف دارين💕💕💕
مهنوش
22 بهمن 92 19:16
واااااای چقدر ناز و شیرینه این تارزان کوچولو... من عاشق دخملیام..خصوصا از نوع خوجلش مثل اوا عسلی چه بد که فقط همین یه عکسش باز بود برای تارزان خوشگل

پاسخ
مرسي عزيزم ممنون از لطفتون.... چه جالب..منم همين طور.....لطف دارين شما....نه عزيزم بازم عكس باز داره.... ممنون خانومي
مامان کیان
15 اردیبهشت 93 16:18
سلام عزیزم. الهی من قربون این خمل ناز و دوست داشتنیت بشم که انقده بامزه است.لی لی جون پاش بهتر شده؟؟؟؟؟ مرسی که بهمون سر زدی منم از دیدنتون خیلی خوشحال شدم. رمز رو تو خصوصی برات می ذارم عزیزم. از طرف من دخملی ماهت رو بوسه بارون کن.

پاسخ
سلام خواهر جون.... مرسي عزيزم خدانكنه ... تو لطف داري گلم ... فدات شم عزيزم .... منم همين طور .... ممنونم گلم ..... چشششششم